سرخط خبرها:
در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان عنوان شد:
استاندار سمنان: مدیران عامل بانکهای استان حامی تولیدکنندگان باشند
استاندار سمنان گفت: مدیران عامل بانکهای استان سمنان با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، همانگونه که تاکنون اقدام کرده و حامی تولید بودند، در ادامه مسیر نیز پرقدرت یار و همراه و حامی تولیدکنندگان فعال استان بوده و نسبت به مطالبات و انتظارات آنان اهتمام ویژه داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ، عصر یکشنبه 18 شهریور 1403 در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان در محل سالن جلسات اداره امور شعب بانک ملی استان سمنان گفت: ضرورت دارد تا بانکهای عامل در راستای تقویت تولید در سطح استان و همچنین جلوگیری از ایجاد وقفه و مانع در مسیر واحدهای تولیدی، با عنایت به مباحث و موارد پیش آمده در حوزه انرژی، در حوزه تسهیلات و سررسید اقساط تسهیلات پرداختی به واحد های تولیدی فعال، تسهیل نموده و از مسدود سازی حساب خودداری نمایند.
وی ادامه داد: واحد های تولیدی استان نیز ضرورت دارد تا در راستای ارتقاء جایگاه اقتصادی استان و همچنین تقویت منابع مالی بانکهای عامل، نسبت به فعال سازی حساب در بانکهای استان و انجام مراودات مالی در داخل استان اهتمام جدی تر داشته باشند.
هاشمی تصریح کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین تشویق و ترغیب به ازدواج و فرزند آوری، تاکنون در سال جاری بالغ بر 3 هزار و 543 فقره وام ازدواج و فرزند آوری در استان پرداخت شده است.
استاندار سمنان همچنین عنوان داشت: از این میزان یک هزار و 767 فقره با اعتبار 144 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات فرزند آوری و یک هزار و 776 فقره بااعتباری بالغ بر 612 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات ازدواج است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از فعالیت و اقدامات بانک های عامل استان در حوزه پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج، گفت: بانکهای تجارت، ملت و سپه 3 بانک برتر استان در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در سال جاری تاکنون هستند.
استاندار سمنان گفت: بانکهای عامل استان در راستای عمل به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و همچنین افزایش نرخ فرزندآوری در استان، تاکنون عملکرد مطلوبی در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری داشتند که ضرورت دارد در ادامه نیز در رسیدگی و پرداخت تسهیلات این بخش، تسریع کنند.
تاریخ:
1403/06/18
تعداد بازدید:
358
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal